Tuesday 7 April 2015

Download Cinderella Movie 2015 Trailer 2 Gratis

Download Cinderella Movie 2015 Trailer 2 Gratis – Banyak cerita-cerita Cinderella telah diberitahu di seluruh dunia. Shirley Climo menulis versi dari Korea dengan ilustrator yang indah Ruth Heller. Explore keunikan cerita ini. Ini cerita puteri adalah variasi yang sangat baik untuk berkongsi dengan 5-11 tahun. Dalam tajuk ini Young Pear Blossom menemui tokgabi yang pembantu wanita muda dalam masa yang besar dalam kesesakan. Dalam kesesakan Pear Blossom ini, anda mendapati yang lain datang untuk membantu dia apabila dia mahu menghadiri festival itu.


cinderella-2015-poster


Apabila membaca, tiga peluang untuk membincangkan cerita adalah di awal, di tengah, dan pada akhir. Pertama segera direka untuk menetapkan jangkaan apa cerita ini adalah kira-kira. Dalam tajuk ini, pertimbangkan soalan ini sebelum membaca: Apa yang anda tahu mengenai Cinderella?


Yang segera kedua direka untuk membantu tumpuan pendengar terhadap acara-acara cerita. Semasa membaca hajati: Bagaimanakah keadaan Pear Blossom ini seperti keadaan Cinderella? Yang ketiga segera direka untuk menyambung cerita kepada kanak-kanak pada tahap yang lebih individu dan peribadi. Jadi, selepas membaca dipertimbangkan: Apa kualiti Pear Blossom yang anda fikir adalah yang paling penting? Adakah kualiti ini sesuatu yang anda ingin capai?


Di sini adalah satu cabaran untuk ibu bapa: Explore cerita cinderella movie 2015 tambahan. Adakah anda pernah membaca versi Brothers Grimm? Shirley Climo telah menulis cerita Cinderella tambahan dari negara-negara lain. Anda boleh berseronok membandingkan versi yang berbeza. Anda juga mungkin mahu meneroka Cinderella filem bertema.


Saya juga mempunyai hujung bacaan keluarga. Mengenali unsur-unsur yang sama dalam cerita dongeng. Apa yang membuat satu cerita seperti yang lain? Apakah pengajaran biasa yang dipelajari? Adalah watak-watak sama dalam beberapa cara? Adakah cerita ini mempunyai suasana yang sama? Bertanya soalan seperti ini pada masa membaca bersama membina kemahiran berfikir kanak-kanak.


Membaca pelbagai cerita-cerita klasik mewujudkan asas bagi anda dan pembelajaran anak anda. Banyak “cerita nilai” wujud untuk merangsang perbincangan positif antara ibu bapa dan anak-anak.


Untuk mendapatkan cadangan percuma dan sumber tambahan untuk mengukuhkan nilai-nilai anak-anak anda, lawati Cottage KJ ini dimiliki oleh Kelly Eveleth. Kelly berkongsi kepakaran beliau dari perspektif sebagai Jurulatih Life dan Pendidik Profesional. [http://hzd8.com/cinderella-movie-2015-free-download.html]



Download Cinderella Movie 2015 Trailer 2 Gratis

No comments:

Post a Comment